kanske inte så kul men

haha  igår fick jag skratta mycket och lite till!
började med att jag och angelica var på ica maxi,
Angelica säger i helgen söp jag bort mitt körkort... ca 10 minuter senare går hon in på  facebook och då har hon fått ett mail från en utlänskpojke, han skriver  att han har hennes körkort och frågar om han ska komma hem till henne med det... 3 sek efter  ringer "pojken" jag tvingar henne att svara.. Angelica kommer överens om en träff på statoil norr för att hämta sitt körkort..   frågan är  varför han har TAGIT HEM körkortet när han hittade de inne på Mollys?
Där vid  kl 10 när angelica skulle hem, drar jag vidare till Nina..  och där brakar skratt anfallet lös..  hon tar priset för galnast helg genom tiderna! tummen upp!
idag har det varit annars en helt vanlig da, jobbat 9.30-21.30 så har inte hunnit med så mycket här hemma, funderar starkt på att dra till stugan och sova? ledig imorgon och torsdag skönt nog, så imorgon lutar det åt partaj och annat kul!
haha lite galna fest bilder bjuder jag på.
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0