det finns alltid någon som har det värre...

Ingen vidare bra sömn kan aldrig starta en bra dag ?!  Tränings värk från igår, precis överallt.. fast har lyckas sova som ett djur på bussen till Umeå och halva vägen hem..
De där med Umeå resan var inge vidare kul.. träffade läkaren igen som sa att att hon inte hade hittat något fel på  varken proverna eller rönkenbilderna, det var tydligen helt normala(?) De jag kan har är nått jag kommer få leva  med i resten av livet... antingen kommer det vara som det är nu eller bli värre som senare kunde utveklas till en allvarligare sjukdom, fast hon hade inte hittat nått i proverna fast har symtomer på det.. så med tiden får vi se vad som sker och inte sker.
Fick iaf en medicin som kanske skulle kunna lindra problemen, en blodtrycksmedicin som skulle vidga kälen lite kanske jag lyckas få lite mer blod i händerna och fötterna. Problemet ligger bara där att jag har redan väldigt lågt  blodtryck och medicinen skulle göra pulsen lägre, så om jag ställer mej upp kvickt så kan jag svimma.. Så bli inte rädda om jag ramlar ihop sådär.  Måste iaf pröva annars måste jag flytta till varmare breddgrader när vintern kommer, för  de här funkar som inte...
men som mamma sa "det finns alltid någon som har det värre"  och idag räffade jag en person som hade cancer för andra gången i sitt liv, inte kul att höra...  ska försöka ännu mer att sluta gnälla..
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0