kan energi smitta av sig ?

Denna dag har varit  lång, trevlig men också rent i botten. Har  bott på stallet idag nästan,ridit tre hästar. En uteritt på Pelle helt okej faktiskt mysigt i vårsolen! Med Prillan gick det inte alls, ska nog sluta hoppa ändå? går som bara dåligt.. får se hur det blir 1maj om jag ens kommer starta?! jag som har sett fram imot den där tävlingen, just nu skulle jag bara vilja  banka skallen iväggen, ha en häst med mindre humör och rida bättre.
Efter jag hade skjusat hem Jenny och Olivia blev det lite föda sen iväg till stallet igen för tredje gången, där jag skulle kika när Rebecka red men slutade med att jag red hela passet på Detal själv. Rebecka mådde inte super, en släng av magparasiten?
nu ska de sovas..  imorgon kanske man får ny information om vad jag nu kan ha i lederna? Bussen mot Umeå rullar lite väl tidigt imorgon så nu är det bara att hoppa isäng!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0