förvirrad..

Dagens händeler har varit på toppen och rent i botten.
Karro min trogna vän hängde med till stallet, jag red på hoppebanan, Pelle och jag fungerade bra ihop idag, nästa som ett kontaktutag och en kontakt.  Fick också prova Detal idag! Riktigt mys häst de fast lite stor.. iaf väldigt stort steg, lite svaårt att hänga med! efter stallet blev det Maxi en sväng sen hem och iväg igen..Mot stallet den här gången också, fast nu skulle jag agera ledsagare. blev bara en elev i gruppen idag, så det blev jag och Sandra plus eleven.
Halva kvällen spenderades på bion där de sågs Water For Elephants , bra film men hade nästan förvänta mej mer av Robert Pattinson..  Kan kanske bara kan se han i en roll, i twilight som vampyr alltså. Resten av kvällen styrdes upp med tv tittande m.m...
Imorgon ska de bli hel renovering på min skalle.. har ångest vill inte klippa mej! men nu är det dax, funkar som inte att sätta håret i en toffs och klippa längst ner...
bild sen dagens hopp historia synd bara hindret är 130cm för högt, blev bara små skutt idag!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0