nu har de laddats upp med lite possetiv energi för veckan!

Men som alltid ska det finnas men...
Men som vanligt kan man inte  sova...   vaknade 8 imorse, kollar på mobilen ser att jag har fått 5 sms varav ett vara fårn Sophie. Där det stod (Hej skulle du kunna komma och jobba LB o LA idag? vi har två stycken som är sjuka.)  vad gör man nä man inte kan sova och klockan är 8 på morgonen ?  Trycker lite frukost lika fort som jag klär på mig! Jobbar tills kl 12 en skulle jag hämta min far på flyget, men har inte fått någon exakt tid..  jenny ringer  säger att jag har Prova pån på stallet, stressar sönder och två små knattar rider.
När jag  sedan kommer he är jag som en död säl, lägger jag mej i sängen och påbörjar en bok. Kände mej lite som en tant där i sängen men riktigt skönt var det!
En riktig krigar-Pocahontas ska tagga till nu! NU ska de sovas , imorgon blir det en lång dag?
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0