förtidiga påskägg är gott, eller hur?

Gårdagens förkrök var vi hemma hos mej!  Först så anlände Karro, efter en middag med sin familj på Tatung. Person nummer två var min så kallade dejt Jenny..  efter en liten stund får jag ett samtal av två män, som senare dyker upp och gör oss sällskap!  De sista två som dyker upp vid nio tiden, partybrudarna Maja och Paula! de åts chips, popcorn, förtidiga påskägg och till de dracks det vin!
trevlig utgång på Mollys, men den sista shoten kunde jag nog ha skippat.
i morse mådde jag nog som jag förtjänade, men inget stoppade mej. På med tråkbrillorna, iväg på cykeln mot stallet där det kikades på ponnytävlingarna.. Nu är jag hemma igen, laddar energi för att vikariera för Jenny i seket på stallet senare idag.
Vimmel Malin var framme igen..
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0