tappat räkningen för länge sen..

Bra balans tjejen..   nä inte direkt trillade av idag igen, borde väl snart vara uppe i 100 gånger? idag var dett mitt fel, dålig väg, dålig dag, dålig Malin och en Pelle som inte var beredd på vad jag hade hittat på!  Men annars har det nog inte gått så bra när vi har tränat, fick lära mig mycket som jag inte tänker på i vanliga fall.
Neråt kurvan kanske har fått en vändning uppåt igen? Får allt hålla tummarna för bättre tider helt enkelt!
fina sovmärken får man när man sover gott !
idag eller imorse fick jag sova för första gången på jätte länge riktigt skönt!
imorgon blir det ingen sovmorgon och bara jobbiga saker som väntas, blodprover ska tas och ett besök på af...
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0