god morgon

morgon pigg är väl de jag är, vakna kl 7 när man kan sova till kl 11 är väl att ta i?  igår hade jag en effektiv dag!  men det var också  mer av ett mål eller en sak jag har lovat mig  själv att jag ska vara! alltså mer effektiv och  ta tag i saker! rätt dålig på det egentligen.. men som sagt förändring efter thailand!  Känns bara som att vi har varit borta typ 1 år från verkligheten, att tre veckor i Thailand plus 1 i Milano kan göra så mycket?  jobbigt  är bara att jag har blivit mer tankspridd och förvirrad..  hjärnan fungerar som inte som den ska..  känns som om jag har en tvättsvamp som hjärna,  så där mjuk och pluffsig.. Känns just nu som om någon har kramat ur vattnet ur den och att alla hjärnceller har fursvunnit eller bytt plats med varandra. Tror inte det blir bättre av att man inte sover som man ska heller?
god morgon på Arlanda ! längtar tills det blir varmt nog så man alltid kan ha shorts.
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0