sverige

sitter på arlanda och väntar på sömnen som inte vill komma.. får nog kanske skylla mig själv, hälla i 2 koppar kaffe på planet 1 timme innan vi ska landa..  de var en riktigt jobbig 11 timmars resa  utan sömn och skrikande  ungar! aldrig mer åka med et charter plan.  tiden spenderades med att kika film, blev rätt många filmer till slut och några riktigt dåliga! men men lite tidigt att sova än så länge så! vill bara vara hemma i min egen säng och sova..men icket inatt blir det övernattning på arlanda , flyget går hem kl 08.45 imorgon!  så är hemma strax före 10.

 i morgon taggas de fest om nu inte party manniskorna är sjuka!! eller jag själv.
nu ska jag  gå och mysa med karro!!!natti natti



/m


Kommentarer
Postat av: Lina

haha fy tusan hur orkar du tagga fest redan imorrn!

tror ej att jag vill synas tsm med er på ett tag hller, kommer vara ljusblå i jämförelse..

2011-04-08 @ 22:54:10
URL: http://lbe.blogg.se/
Postat av: m

du 4 timmar på hård soffa är pigg av någon konstig andledning...

2011-04-09 @ 05:00:09
Postat av: karolin

jag fattar inte heller. men efter vårat resande så är vi van att festa sönder utan sömn....

2011-04-09 @ 07:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0