party rock anthem

Skolis idag, förstod 2% av hela föreläsningen. Sen blev jag utröstad ur gruppen så blir att göra ännu mer kompletterande uppgifter. Men jag ångrar inte min thai resa för det, även fast den inte blev riktigt som jag ville. Bussen hem blev full så jag och fyra andra fick åka en egen vipbuss till skellefteå och sen hämtade snälla mamma mig. Ska äta här och sen till Ville. Första ridturen på en månad, körde bil första gången på en månad idag också. Sen kanske jag kikar på matchen. Imorgon är jag "ledig" ska först till ev jobb och sen stan osåntdär. Kanske blir det en nykter helg andra helgen i rad. eller???

/Karolinnnnnn


Kommentarer
Postat av: sofia

Saknar dig Karolin! <3

2011-04-14 @ 16:01:39
URL: http://sofiiam.blogg.se/
Postat av: j

Svar: Ett äldreboende i stan:)

2011-04-14 @ 18:11:18
URL: http://jossipossi.blogg.se/
Postat av: m

jag vill gå ut...

2011-04-14 @ 22:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0