Orden fastnar halvvägs, jag vet inte hur jag bär mig åt, samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt

Högskoleprovet idag. Var kanske första och sista gången, ska man verkligen utsätta sig själv för denna förnedring? Får väl skylla mig själv att jag är värdelös haha! Carro nästa gång far du själv, ok?

Annars så pendlas det mellan förkylning, halsont, huvudvärk & illamående. Men kan ju inte bara sitta inne och slöa ihop och bli mer sjuk utan det är bara att bita ihop, jobba, träna & ta tag i de viktiga sakerna här i livet. Som exempelvis flytt & plugg, vart? vad? Vill inte stanna kvar här men eftersom jag inte vill börja ett helt nytt liv totally alone så kanske jag måste dra mig ner så jag bor nära min älskade Sofiero. Vill inte bo i norrland längre, inget fel på norrland men behöver ngt nytt!

Jobb fr.o.m 11 i morgon så ska ta mig i kragen och lägga mig till  så jag kan ta mig upp ur sängen i morgon. 
Lägger mig med blandade känslor i kroppen. De flesta alla är dåliga. /Olivia

Kom hem?


Kommentarer
Postat av: sofia

Beeebiiis! Kom hit! Det skulle typ göra mitt liv! <3 Vi börjar om på nytt här nere i Kallestaden och sen börjar vi snacka värmländska och allt sånt där! Ollliiii

2011-04-03 @ 08:53:06
URL: http://sofiiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0