Någon gång måste du bli själv och jag väntar på dig.

Dagen började inte bra, vaknade med värk i nästan hela kroppen. Smörjde in med linnex och knaprade lite tabletter. Därefter försökte jag ta tag i städningen och göra lite andra nödvändiga saker. La ner den planen rätt snabbt...men fick iaf ngra saker gjorda. Karro kom även förbi en liten stund med sitt nya lyxåk (såg dig från fönstret)och vi dödade lite tid med ganska mycket babbel om allt mellan himmel och jord. Därefter mötte jag upp David på stan. Blev inte alls långvariga där utan gick hem för att bara chilla en stund innan vi mötte upp bror på W och därefter begav oss till bion. Därifrån gick jag hem nöjd eftersom filmen var bättre än jag förväntat mig.

Nu sitter jag här och lyssnar på bra musik och funderar på att ta tag i städningen.. Är inte alls trött, så lika bra att göra något vettigt av de sista timmarna som är kvar på dagen?kvällen?natten? /Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0