Jag hör alla steg i trappen, men inga går till min dörr.

Ikväll är jag den duktiga av oss, blir en vit helg och tv-tittande med SandraM mlf. Är redan fruktansvärt trött så jag hoppas jag håller mig vaken. Men jag är ju inte som Karro, jag kan ju kontrollera mig själv..
I morgon ska jag på bröllop, det är Davids mamma som gifter sig och de ska bli superkuul! Har dock haft ångest hur länge som helst över klädseln men nu är det "löst" kanske man kan säga. Ska stiga upp tidigt i morgon, ifall jag nu skulle ändra mig. Brukar vela över frisyrer i hundra år också så, varför inte stiga upp vid ottan.  

Idag då..riktigt varm och skön vårdag, satt på Möjligheternas torg (haha) med Karro & Malin i cirkus en timme och stekte. Därefter gjorde vi en stan där det inhandlades nagellack 3 för 39:- Så det var bara att klippa till! /Olivia

Kommentarer
Postat av: sofia

Ojj, så billig?! :O



Ha så jättekul idag! Vill också på bröllop :D:D

2011-04-16 @ 11:06:06
URL: http://sofiiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0