jag är lucy in the sky, jag är högt över molnen.

Måndag, avverkad. Idag har jag hunnit med att kolla på olika utbildningar, lite drygt och jag inte alls vet vad jag vill göra längre. Psykolog känns vääldigt långt borta, men vill man så går det...kanske Karlstad annars? Hur som haver, annars har jag varit med Julia på stallet och gjort lite förarbete till helgens tävlingar. Därefter en ganska duktig joggingtur broarna runt, två gånger, ville hoppa i älven där ett tag. Kvällen avslutades med två fina flickor på Waynes. I morgon blir det att göra stan, träning, jobb och sedan får vi se om vi ska klämma in ngt mer! Hade velat fara på stallet och träna men icket, jobbet låg lite illa till..grr!

Nästa vecka blir det efter många om och men Hemavan.
/Olivia

mihihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0