If you go hard you gotta get on the floor, if you're a party freak then step on the floor

Pollen var riktigt fin idag! Jag & Lina följer varandras spår, förra veckan gick det käpprättåthvete och nu gick de super! Men det är iaf ett stort plus idag, blev även så glad pga. detta vackra väder, love it! Annars så har jag umgåtts med Farmor denna dag, blev att åka och handla, därefter vårstädning i hennes lilla lägga.

I helgen ser det ut att  kanske bli party party och kan inte vara mer taggad, var vääldigt lägesedan det intogs en ynka droppe alkohol. Sen så kommer mina thaibarn hem snart också, blir nog en liten date på lördag hoppas jag! Före detta så blir det hårdträning i veckan så att man kan festa med gott samvete. Men nu ska jag lägga mig i soffan och se en film med pappa, Ben & Jerry. / En fett festsugen Oliviane.




Inhandlade en vår/sommar parfym också, 550:- fy fan så tråkigt dyrt. Men gillar denna, nästan mer än den gröna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0