I know you want to stay in bed, but it's light outside.

Blir t-o-k-i-g på detta. Har försökt sova sedan kl 12, men det är helt omöjligt, är klarvaken och ligger och tittar upp i taket. Så nu drog jag fram datorn eftersom den gör mig ofta trött. De senaste månaderna har jag haft feta problem med sömnen, somnar tidigast 2 och vaknar mellan 8-11. Måste vara denna understimulansen jag känner och den lilla oron över framtiden... Har i alla fall lagt 15 utbildningar i min lilla varukorg på studera.nu. Blev allt från Psykolog till Beteendevetare med spec inriktning och PA i städer över heeeeeela Sverige. Så hur resterande del av året kommer att bli återstår att se.

Är pisssed över att jag missade hoppträningen idag, men what to do, man måste ju jobba, och det gillas såklart. Men..snart är det tävling och behöver all träning vi kan få tills dess, missar ju även nästa vecka också..Saknar ju hästen.. ponnyn? hästen?

Men nu ska jag ta mig en alvedon & ipren för att dämpa denna smärta som befinner sig i ryggen och lägga huvudet på kudden och bara slappna av och banne mig somna. Måste bara påpeka en sak som jag tycker det är så kul att mamma sa när jag var liten "Skynda dig och sov". Hur kan man skynda sig och sova? föreställer mig att man typ kutar till sängen, slänger sig i den, och typ kniper som fan med ögonen och bara tänker, SOOOOOOOOOOOOOOV!? Kanske ska göra mig ett försök. /Olivia

Kommentarer
Postat av: sofia

Hahhaha jaa, skynda dig nu och sov, snacka om att stressa upp någon, sov sov sov nuuuu! hahah

2011-04-13 @ 09:30:00
URL: http://sofiiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0