Hej på dig lilla tjej!

Har spenderat nästan hela mitt lov i stugan :) bara myyst i solen och haft det gött. Idag ska vi byta däck på bilen och jag vill förbi stan för jag har fått min lön från AIK! :) Men borde egentligen inte, fast något ska jag nog kunna unna mig hehe. Sedan ska jag tillbaka till stugan och käka middag och mysa och äta fett och onyttigt.

Har fått fortsätta på Kaplan iaf nästa vecka sen får vi se hur det blir. Känns bra efterom jag behöver pengar nu när man inte längre bor hemma.

I helgen så var det dressyrtävlingar och jag jobbade för fullt, gick faktiskt riktigt bra :) Förutom jobb på tävlingen så blev det party med mina goa´goa´vänner, vi är så bra på att parta så vi hade det svinkul, iaf jag ;) På Lördagen blev det Niclas lagfest och blev t.om nämnd i ett tal haha.

Annars så taggar jag som tusan till majtävligen där jag ska rida häcken av mig och Felix. Ska bli skitkul!
Sen har vi ju också på megafonenfesten som jag hoppas massa andra ska på också! :)



Ha det!

/ Jennsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0