godermorgon

Grillade hemma i skehamn, blev ett dagis av våran gård när alla barn i hela hamn ville vara med mina syskons barn. Efter det besökte jag och Klas rusta och maxi. Jag lagade maten, tvättade och städade, han sov. Såg Charlie st cloud, och då sov jag. Imorse vaknade jag inte ens när han åkte till jobbet, då är jag ganska trött.
Nu ser jag lite big brother, ska ta kort till idkort kl 11 sen vara på jobbet och lära mig procapita 13-16. Önskar jag fått påsklov från skolan, men nepp, fast kanske ger jag mig själv påsklov. Får väl se. Har sökt ledigt i sommar också, hoppas på att stadsfesten blir jobbfri, och får jag önska riktigt mycket även midsommar. Förra året sög ju som ganska hårt.

/Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0