E.T.

Hunnit med endel, cyklat med nycykeln till Viljenko, ridit och cyklat tillbaka. Var hemma igen typ halv elva, då har man jobbat på bra. Efter det har jag dock inte gjort många knop, försökt skriva lite på inlämningsuppgift och tänkte försöka ta mig till campus för att kopa lite böcker. Men kanske gör det imorgon istället, känner mig inte vidare pigg längre. Att ta ut sig mer än vad man är van när man inte är frisk är ingen bra idé. Alla omkring mig verkar vara sjuka, hostar slem och sånt gulligt. Måste vara i toppform till helgen för då blir det roligheter på fredagen med alldeles för mycket alkohol, och för de som tänkt dricka för mycket så släpar jag ner er i källaren och ställer fram en hink. Sen får ni sköta er själva.

Onödigt vetande man får veta när man ser på tv kl kvart över ett en onsdag. Hushållsarbete är lika bra motion som jogging och sex. Inte konstigt att jag inte har någon kondition at all.

/karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0