En tredjedel av den jag var.

Nyss hemkommen efter ett biobesök med David, blev att se Scre4m. Lite sådäär om jag får säga min mening. Gör en repris i morgon, ännu en visit på Bion, denna gång blir det att se Thor med David & Bror. Före det så gör jag och David en stan, gamlingen fyller ju år på lördag. Därefter ska vi möta upp Nokkobert för en middag på W.

Dagen har sett ut som så att den startade med en inte så lång joggingtur, därefter stan, där jag inhandlade ett par örhängen och en hoodtröja som jag kan ha i stallet. Därefter begav jag mig dit, alltså stallet för hoppträning. Är inte nöjd med hur det gick och känner mig inte så taggad på tävling på söndag. Men jag ska ta mig i kragen och rida som fn. Hästen är iallfall sötast men denna dag var vi inte på samma lag!

Längtar som en idiot till helgen, alla ska väl på folkparken! För oss blir det för första gången förkrök hos Karro i hamn, med grillning och trevligt sällskap, ska sprätta första vääldigt tidigt, moahaha. Valborgs blir nog vääldigt lugn eftersom det är tävling den första. /Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0