braaaa :D:D:D: sol och fint väder= bryggan :D

Malin säger :
hihihi tar på mej något som är lätt att ta av :)
Olivia säger:
jag tar nog pponcho......eller just ja
min monkijacka
fast den e dryg å ta av
näe
ponchon
fåre blii
Malin säger:
jag ska vara naken..
haha
  • nää jag vet inte vad jag ska ta :)
hihiihih
Oliva säger:
typ jag å.
ändå ganska nice
då får man ju mer färg på heeeeeeeela kroppen
Malin säger:
mmm va fint när bilarna kör förbi och kikar..
hehhe
nää blir nog påklädd med polo och halsduk
Olivia säger:
haha jaa
visste inte att bilar hade ögon..
Malin säger: mm va fint när bilarna kör förbi och kikar
Malin säger:
hahaha
men vet ju aldri :)
hahaha
turkiet 2010
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0