Is love hurts when you do it right

Ja vi älskar att åka på läkarbesök i umeå, med en bil som man får gissa hur fort man kör, och som typ går sönder helt på hemvägen.
Älskar att umeå är en enda röra så man inte vet vart man ska.
Älskar att jag alltid äter för mycket godis och blir illamående.
Älskar att byta läkare och få gå igenom allt för femtioelfte gången.
Älskar att en läkarpraktikant också ska vara i rummet.
Älskar att det är en ung kille som ser helt okej ut.
Älskar att ta av mig kläderna och bli tittad på.
Jo det var jätteroligt idag.

Ikväll hoppas jag på att jag och Sofia ska få ta våran hockeyoskuld, skamligt att bo i skell och aldrig sett en match. Ever.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0