Rock out loud

Om man sammafattar min kväll då.
Sprang omkring som ett jehå och städade efter mina grisiga vänner (som man kan tro har flyttat in här för det är så mkt saker..) Kön var bajslång och alla som stod i den hade typ damp så man hade typ söndertrampade fossingar och blåöga före man kom in. Väl inne på s8 fanns enmiljardtrehundramiljoners 92 och jävligt många tappra 91.

Hade kul i typ 10 min sen letade jag mina vänner typ aslänge, kände mig som en jävligt ensam rockare när jag sprang omkring och letade alla helt ensam.. när jag väl fann dem, så fick jag sitta med mitt lilla fyllo som mådde liiiiiiite dåligt. Inte bra att dricka så fort Sickan, du som är så smart borde veta bättre!! Men vad gör man inte för sina vänner!♥ Får tagga om till nästa fest, som jag hoppas blir en hemmafest. Aldrig mer Toxic bar.



/Queen Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0