miss me

Äntligeeeeeeeeeeeeen helg!!!!!!!!!!
Jobbat som ett as i veckan (för att egentligen vara arbetssökande) Igår jobbade jag från klockan halv åtta på morgonen till klockan halv tio på kvällen.
Idag har jag haft socialt stöd med många vårdtagare, det innebär många koppar kaffe. Men det är alltid trevlig att få prata hur bra det är att dricka massor med kaffe och inte äta lunch är en annan sak.

Ikväll är alla med sina män, så vi single ladies ska hitta på något, ( alltså jag och malin.)
Kände inte taggen på fest

K: Jag kommer till dig när jag är klar
M: Ta med dricka!
K: Jag vill inte festa!!
M: Äh ta med iallafall.

På jobbet
-Är du fortfarande sjuk
- Jo fattar inte varför jag ALDRIG blir frisk.
- Drick massor med vodka då blir du frisk

Frågan är alltså..????



Kommentarer
Postat av: A

Haha är Stina min man eller?? ;)

2010-10-16 @ 10:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0