Lillefot, Sickan, Queen Olivia, Little J.


Jag ber att få välkomna den nya bloggmedlemmen, min bästa vän sedan (för) många år tillbaka, trevligt att du är inne i bloggvärlden. Som en veteran som bloggat sedan 05 så har jag några tips till dig.
-Lägg inte ut opassande bilder, som på mitt nylle.
-Skriv de mest pinsamma sakerna om dig själv.
-Hästar är bara vi som tycker är coolt så lämna det åt våra syjuntor.

Kommer du inte göra som vi säger kommer jag eller mina andra kollegor att trycka en kudde mot ditt ansikte när du sover och väntar tills du slutar sprattla. Love u♥

/The Queen

Kommentarer
Postat av: Anonym

fjortisar

2010-10-31 @ 16:41:05
Postat av: Snygg Tim

Shit bloggen blir ju bara värre och värre

2010-10-31 @ 17:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0