Ska vi älska, så ska vi älska till Buddy Holly.

hej och gokväll.  ikväll har jag  b-rudarna och dubbleD (David&Daniel) varit hos Anton sett en krigs film vid namn Hurt locker som egentligen skulle vara  beck, men Karros beck film ville inte vara vän med Antons DVD !   Gjorde mej inte så mycket för Hurt locker var en klart sevärd film!
Just nu sitter jag och lyssnar på gamla Gyllene tider låtar, de var mitt Favoritband när jag var typ 5 år hahah 
Funderar hur jag ska göra med julkurs i jul om jag ska gå eller inte ?!  har ju som Lizzy men vet ju inte hur länge hon bilr kvar, vill som inte vara utan poahäst om de andra ska gå..  har ju en dag kvar att bestämma mej så hoppas jag fattar ett bra beslut.
Får ta och tagga till för branch fest imorgon med maskerad igen, festa på en söndag känns lite  märkligt men de blir nog toppen med alla trevliga  arbetskamrater! blir att fundera ut vad man ska vara utklädd till...
/ Malin

Kommentarer
Postat av: 123

hahah hurt locker kan vara den sämsta filmen som någonsin gjorts, när 'vi' skulle se den stängde vi av ca i mitten för den var så deprimerande dålig...

2010-10-31 @ 05:15:41
URL: http://123.se
Postat av: Little J

Haha frågan är ju om du försöker döda stackars Lizzy med dina inborrade naglar? :O

2010-10-31 @ 11:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0