göra det tusen gånger om

Tjaaaa, vad ska man säga, minusgrader i morse. Till klockan nio. Vintern är här nu.
Till middag får vi främmande av pappas syskon, det gillas för då blir det godare mat än vad det brukar bli. Enda positiva med att ha främmande av vuxet folk? Frågor som brukar komma, ja vad gör du nu då, vad ska du plugga, har du någon kille än, rider du fortfarande? 
Det finns såna här bassamtalsämnen som man har beroende på vilka man träffar, inom hemtjänsten
Hur är det med dig idag?
Vad vill du äta, havregrynsgröt så var det va?
Det är iallafall bra väder ute.
Imorse när jag for till jobbet så var det mycket trafik, mycket husva..............
Men du får ha det så bra så syns vi. Ja jag lovar att komma tillbaka. Ja jag ska köra försiktigt.

Om det är någon som har en bra idé på samtalsämne så kom gärna med det, för jag börjar vara less på att höra samma sak komma ur min mun.

Ikväll ska jag gästa Malin med Olivia och Anna, då ska jag prata massa skit och inte vara trevlig, det är sånt som jag är bra på egentligen...........


Kommentarer
Postat av: j

jag ser ut som en bajskorv:):):)

2010-10-13 @ 23:46:03
URL: http://jossipossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0