Vanlig söndag med en knöl extra på köpet!

Hej och Hå! idag har jag  hunnit med att vara på kalas, fiskedamm och sen har de växt ut en extra knöl ur skallen..  Drog in lite ånger av färgen sen ställde jag mej upp, vad var i vägen, jo en varmvattenberedare! Och den var inte gjord av plast som alla trodde utan stål... Så nu har jag den största bulan genomtiderna och om jag verkligen känner efter har jag faktiskt ont i hjärnan också! Blev inte något bättre när jag var tvungen att klämma på mej en ridhjälm, bege mej ut i kylan, frysa av mej mina fingrar och tår. En arg och sliten Malin kommer hem och käkar 1kg lax sen drar vidare till Karros hem och kikar TV och film! När vi välkomnas i dörren av Karro får vi se den snyggaste klädkoden på mycket länge! se och njut
ps. Jag gillar reflex detaljen på benet!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0