grusas i ögonen.

Tja alla pigga och glada människor!  Någon kanske skulle vilja dela med sig av lite sovlust..  12 timmar sömn på 3 dygn är kanske inte att rekommendera, men iaf så blir det  när man inte kan sova. aja nog med sömn brist.
idag har jag inte hunnit med så mycket  fast ändå varit igång hela tiden. Hämtade Anton och Sofia vid kl10  med  min kära vän (bilen),  sedan  bytte vi bil i stan och lämnade av Sofia, drog till Bodan red och tog hand om Kalle.  efter Kalle så blev det att äta Lunch/middag och sedan bege mej till jobbet! Vi var tydligen skit bra och duktiga idag dock måste dom ha räknat bort mej, var i min egna lilla värld men som sagt de gick tydligen bra?! Synd bara att jag inte ska jobba imorgon, var typ peppad!! Nu är jag död i kroppen skulle behöva lite massage (någon frivillig?) och i hjärnan är jag pigg och pillrig... NU blir det iaf Paradise och sedan sömn förhoppningsvis !Natti natti alla pigga och sömniga.
Kalle blir bjuden på morot av Anton
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0