feber?

hej hallå. branchfesten blev helt klart en lyckad grej!  det var trevligt att träffa alla restaurang människor på ett mer avslappnat vis, blev en dock sen  kväll var hemma  halv 5!  trött och sliten idag,  blev  nog inte  bättre att jag skulle starta  mitt mer aktiva och hälsosammare  liv idag..  ute och springa dagen efter är ingen hit vill jag lova.
efter  min joggingrunda så blev de stallet, Lizzy har nya skor med brodd så imorgon blir det nog att ta en sväng ut i skogen! kvällen spenderades  hos Lina,  blev paradise,  något  camping program och Zodiac efter de, dock ska man må  dåligt och fara hem. Mamma var snäll och hämtade mej som tur var, tror febern kommer krypande helgen har nog tagit ut sin rätt.
Just  nu sitter ja och kikar lite film, Zodiac lite skum film men ändå bra på något vis.  Ont i magen har jag också  för tredje gången idag. Skulle  nog inte ha  tryckt i mej  de där 4 mandarinerna, att man aldrig lär sig. Väntar på att Olivia ska komma från Lina med min börs och min nyckel.
bjuder på en man
/ sickan

Kommentarer
Postat av: Emma

så lizzy är bra i benen nu?:)

2010-11-02 @ 15:14:08
URL: http://eekeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

yummie

2010-11-02 @ 15:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0