She owns the night

Satsade på en lång sovmorgon, men icket, dom ringde från röntgen och gav mig en tid till veckan för ryggen. Jag orkar inte med att alla drar och sliter i mig, jobb varje dag, köra bil flera mil, massa grejer som ska tas tag i. Är så less på mitt tråkiga liv. Idag ska jag leka med mina hästar igen, blir att rida Ville och eventuellt en skogstur med Ansellia. Mysigt med snön men utan snöklampsulor lär det inte vara vidare mysigt.

Ikväll klär jag mig i svart och reflexer, befinner mig hos Malin, räknar till 1,2,3 fanta och rosé, leker med flickvännerna(kanske en och annan pojke), sen skakar vi rumpaa på mollys.

/Karolin

gammal vimmelbild från Balzac

Kommentarer
Postat av: Anonym

raise your glass

2010-11-05 @ 14:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0