Mitt råd till alla

satt och kollade på gamla  bilder när jag hittade de här..  nu är det ca 1.5 år sen jag blev inlagd och "sjuk" nästan död hemskt nog.. själv  brydde jag mej väl inte direkt men de jobbigaste var att se alla runt om en som for illa av det, så någonstans i det hela insåg jag kanske att de jag höll på med var inte så normalt. bilden är tagen i slutet på maj 2009 just  när jag hade blivit inlagd, de värre var nog att de inte är bilder sen det var som värst, skinn och ben bilder finns inte. 2009 var nog mitt värsta år hitintills kommer inte ihåg nått nästan, levde i en bubbla  av onda tankar och depression. tack för allt säger jag nog till alla som brydde sig och fick mitt liv att vända igen. Alla har  nog lärt sig nått av det iaf,  tur att de var jag och ingen annan, som blev drabbade av helvetet själv.
Jobbigast var nog att håret ramlade av från skallen, och de straffas jag än idag för..
finns allt för mycket att skriva men just nu orkar jag inte..
Nästan 25 kg lättare på 2 månader.
så mitt råd till alla sluta aldrig äta och träna i  måttlig mängd .  Slutar aldrig bra för någon.  Nu har jag mina men för livet som aldrig läker.
/m

Kommentarer
Postat av: sara

Tycker att du är stark som skriver det här. Kommer aldrig glömma hur oroliga vi var för dig då vi hade specialidrott då vi såg varje vecka att du bara blev mindre och mindre för varje gång.

Du är stark som kämpat emot det måste jag säga.

Tur att du fick hjälp och att du mår bättre nu.



Mvh sara

2010-11-16 @ 17:18:30
URL: http://sbacklundviklund.blogg.se/
Postat av: m

alla ska ha en kris i livet jag har redan haft min och förhoppningsvis den ända :)

2010-11-19 @ 01:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0