man sökes, heltid.

Ensam och övergiven som den fula ankungen. Precis  så oönskad kände jag mej i kväll. Alla utom ja var med sina män,  förutom jag som inte har nån..  Jag själv roade mej själv med att  fara och handla med mammi, baka super fula muffins och titta facebook var 10 minut, en som sagt en väldig händelserik, spännande och rolig kväll..
dagens  andra händelser har väl kanske inte  varit  de roligaste heller..  vårdcentralen, möte och min första ridtur inne på 2 veckor. Lizzy var glad och trevlig mot mej men som vanligt  men en huggorm  som vanligt mot andra hästar.  Ja de var väl som sagt min dag och kväll..  nu blir det paradise som kanske räddar kvällen.. ÅÅÅ..låt bara dagen ta slut tack.


sånna vill jag ha,  fast kanske inte om 30 år?!

/ m




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0