löshår frågetecken ? nej lössvans utropstecken !

hallå hej idag  har jag  som ni redan vet varit på stan med Karro och Jenny,  och  ni vet  redan vad vi gjorde !   men före  jag  fick besök av Karro  var jag på  utvecklingssamtal på Allstars, de  gick bra! Efter stan blev de annat red Lizzy för första gången på nästan 1 vecka, red  ut i mörkret hoppas hästar ser bättre än människor för jag kan säga att jag såg inte vars jag red..  Vi kom i allafall tillbaka efter en mörk och ganska kort  färd i skogen. Kvällen spenderades hos Anna med  film, en  rätt  mysko film men  levde  mej igenom den också..  dagen annars har inte varit toppen bra men man överlever sådana dagar också. Nu taggar jag (med flera) till fredag, utklädnad med tema ! Tagga Tagga Tagga!

min man ingen annans!

/sickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0