(livet) är beige och tråkig(t)

Hej ! Idag har det varit en lång och jobbig dag har hunnit med nästan allt jag skulle hinna med.  Dagen började med att jag hade utsläpp av hästarna,  plaska runt i leran på morgonen kan inte vara av rekomendera på morgonkvisten,  men efter det blev en kort uteritt med Lizzy också sen bar det iväg hem  för att duscha innan frissan!  Maria min kära arbetskamrat färgade mitt extremt ovårdade hår en aning ljusare, så nu är både mitt hår och min hud samma färg, vart nöjd med behandlingen! (boka tid hos Maria på Torsten 0910-88033).
Efter fissörbesöket så var det tänkt att jag skulle på Us-möte men de hann jag inte med utan var tvungen att hämta  min bror på flygplatsen. Efter middagen  tog jag cykeln mot jobbet, och jobbade tills halv 11 rätt tufft men kul! och nu sitter jag här och funderar hur jag ska hinna med allt som ska göras imorgon! De löser sig nog får jag hoppas!
/ sickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0