Håll i mig och släpp aldrig taget

Krigade på mollys med vänninorna igår.
Massvis med godis, armhävningar, biltur, tårar, skratt, konstiga människor, massor med toabesök för där finns det sändning till mobilen och en natt som aldrig ville ta slut.
Reflexväst blir nog outfiten ute från och med nu, lätt att hitta igen varandra. Vaknade upp hos Malin imorse med två tunna filtar, sen säger Malin "oj jag har sovit med två täcken!" Tack snälla vän jag frös inatt!
Tänt ett ljus på morfars grav och sovit bort resten av dagen i soffan, taggen för ikväll är obefintlig.
/Karolin



Några kommentarer om våran outfit
Vakten "Du har ju nästan lika kläder som mig"
"Vägarbetare?"
"Alltså jag måste bara få säga att ni är jävligt fula i era reflexvästar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0