Ge mig sömn.

Trött och död.. räcker inte med 4 timmar per natt märker man, håller redan på bli gammal tant?
dagn har varit lång  började med att karro kom till mej kl 9, hade  just  tagit mej upp ur sängen,  kände mej som en stor bäbis i min One Piece jump in.. Fast snabb nog var jag för ovanlighetens skull, färdig 10.  Vi gick ner på stan,  gick en runda väntade på att Sofia skulle bli klar hos frissan så vi skulle kunna bege oss mot Waynes och få lite  krubb i kistan.  Efter maten och stan blev det att åka mot stallet och hämta upp Anton och ta hand om Lizzy lite.  Efter KLizzy blev det att köra till Bodan där häst Nr 2 väntade. På kvällen  blev det  Skridskor förfrusna  fötter för mej, Anna och Jenny var mina vapendragare, Olivia dök upp och det blev Lite American pie. och nu sitter jag i min ensamhet kanske dax att sova  ska upp halv 8 imorgon...
spontan beställde just  nya skor också...   nån gång måste men kunna unna sig?
nån gång kanske är lite  för ofta men..  haha hoppas dom är lika snygga som på bilden!
lite mer en ett år sen på kdrf!
/m

Kommentarer
Postat av: gubbe

haha klart du är en tant? =D

2010-11-17 @ 01:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0