Farsdag och annat

Hej, helgen har verkligen inte varit den bästa..  missade allt roligt, jobba jobba pengar måste man ha.
i veckan blir det 2 hästar att ta han dom, hoppas de inte blir -100 ute bara så jag kan rida. fy för kyla, ont i händerna och lederna, hoppas den där kallelsen kommer i morgon så jag verkligen får veta vad jag har för fel någon gång.
Idag har jag spenderat  min tid till att laga mat,  ridit Lizzy och haft  prova på istället för Olivia och lagat mat. Kvällen blev det annat, mys  hos Jenny.  Mycket  snack om helgens bravader och annat, efter de blev alla trötta och drog hem.
ps.
GRATTIS alla pappor på farsdag!
Ge mej lite motivation till livet tack.
ds.

/sickan

Kommentarer
Postat av: A

Jag och Sofia ska snart komma och rida, se fram emot den underhållningen..

2010-11-15 @ 11:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0