engel



Mamma tror nästan att jag brytit tån, jag tror det är en blåtå som kommer finnas kvar i ett halvår. Men oavsett vad det är så kan jag knappt gå på foten, just när ryggen börjat bli bättre så blir tån allvarligt skadad. Högklackade skor får vila ett tag nu, mina fötter pallar inte mer.
En annan sak jag insett är att jag jobbat nästan konstant sen början av juni, allt jag vill är att lägga mig under täcket och strunta i allt. Känns skönt att jag faktiskt har nästan en veckas ledighet nu, om dom inte ringer från jobbet då. Imorgon ska jag iallafall inte jobba utan ska ta mig en välförtjänt sovmorgon och fundera på livet.

Ikväll försöker jag mig på att rida igen, hoppas ryggen håller.

/ Karolin Konung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0