A mark, a mission, a brand and a scar.


Ska på en timme bege mig av till 360 för rehab. Hoppas på bättre lycka nästa gång! Om jag hinner ska jag nog ut och springa en runda också.

Sitter och läser om gårdagens hockeymatch som jag såklart såg. Helt jävla sjukt måste jag säga och det är fruktansvärt frustrerande faktiskt.
Konstigt att nätet rör sig och pucken inte är inne? Sen är det mkt märkligt att det sitter stockholmare och avgör bilderna? OCH det är mkt märkligt att de inte får använda sig av jumbotronen när de är bilderna ALLA andra ser? Fruuuuuuuuutkansvärt konstigt. Förstår inte heller vad de ska få ut av en utredning när matchen liks är spelad och de konstaterat att det var mål..? Inte bra att bli för intresserad av hockeyn märker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0