naked with some asses in the air

sluddrar som jag har kapat av tungan, det är ungefär så det känns, och så kändes det när jag fick sprutan också. Grät som en flännig tvååring och fick hålla tandsköterskan i handen.
Nu ska jag försöka att fokusera på annat än min döda mun, steka i solen med feber är kanske ingen hit men jag vill ha bränna till studenten så jag härdar, jag är stenhård. Med mig hela dagen kommer datorn och samhällsen att vara....... 


känns som att jag lidit lite av dödsönskan den här veckan, forsränning, simma i fors, klättra i rep och tandläkaren.

Kommentarer
Postat av: J

Kom på en helt sjuk grej... Tänk om du inte skulle nå hela vägen fram så du bara tar i med toppen av skon och sedan ramlar ner och slår i tänderna :S ajj.. haha

2010-05-21 @ 15:13:27
Postat av: KAROLIN

du skulle må då va??????

2010-05-24 @ 22:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0