Guns in the air

Har haft en slapp dag hemma idag, pantat burkar och tjänat flera hundra men köpte blondering för hälften. Måste lära mig att spara på slantarna, som det ser ut så blir det antingen inget sommarjobb eller ett sommarjobb flera mil bort, så själva summan jag kommer att tjäna efter all bensin kommer vara väldigt låg. Har fått besked om Freiyas höfter också, E höfter, kunde nästan inte vara värre. Får alltså vara glad för varje stund jag får med min fina lilla hund, för det kommer inte vara så länge som jag trott. Känner att jag börjar vara van att ha otur, jag borde nog kallas för Murphy, (murphys lag "Kan det jävlas, då ska det jävlas!" ).



Kommentarer
Postat av: m

håller tummarna för Freiya, med lider dej med otur...

2010-05-03 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0