Drop it low

Har sovmorgon idag, eller sanningen är att jag har två lektioner men ingen motivation. Nej, skojar bara, har ont i skallen.?
Men Annelie är så smart att hon skaffar en touch mobil, så gissa vem som ringde mig 6.30 sen en gång till? Jopp hon, och jag kunde inte somna om, men no hard feelings nu har jag fler timmar att slösa på ingenting. Ska iallafall och äta med Jenny at school och sen förbi Royal, 50% osv. Sen Ansellia första gången på två veckor.
Kvällen kanske bjuder på något spännande.

DIN/DITT FÖRSTA
operation: Jag behöver inte skäras i
piercing: Har bara hål i öronen, var typ 12
sport: Simning eller fotboll svårt att minnas
husdjur: Familjens hund, sen kanin
semester: Troligtvis någon sommar på någon camping som två månader gammal
konsert: AQUA med broder
kärlek: En dude på en camping, eller någon på dagis kallad Per. Körde nog på flera män

NU:

äter du: Inget
dricker du: Inget
ska du: Göra inget
lyssnar du på: Heartbreaker
väntar du på: att klockan ska bli mer
tittar du på: en naken man
har du på dig: snusk!

DIN FRAMTID:

barn: nått kanske, inte för många, giriga varelser det där
giftermål: när det känns som det vore ngt
karriär: bli rik


VAD DU FÖREDRAR:

kramar eller kyssar: Beror på
kortare eller längre: Längre
snygg mage eller snygga armar: Allt ska vara snyggt
busig eller lydig: Obey!

HAR DU NÅGONSIN:

kysst en främling: Ja
tappat bort glasögon/linser: nja, men mkt annat
brutit ett ben: Tror näsan fått sig en släng
rymt hemifrån: Nej jag har aldrig varit 5 och gått ut i skogen och gömt mig.
röntgats: Hela kroppen, (ärligt)
krossat någons hjärta: Nämen så brutal är jag inte
nobbat någon (som haft känslor för dig): Si
gråtit när någon dött: Men givet!

TROR DU PÅ:

kärlek vid första ögonkastet: Nejnejnej
gud: Nejnej
mirakel: ....
aliens: Nej
magi: Nej
ett himmelrike: Nej men det vore väl härligt
tomten: Ja!
änglar: Tror på det jag har sett, så nej

BLANDAT:

är du kär i någon? Nej
önskar du att du bodde någon annanstans? Ja om jag fick ta med mig allt som betyder
tycker andra att du är attraktiv? Ha ha ha. Njasii..
dricker du? Dricker ibland alkoholhaltiga drycker antar att det var det som frågan syftade på.
använder du droger? Tar drugs every day
vilket schampo använder du? Tror på reklamer så tresemmé och silverschampoo
vad är du rädd för? Framtiden just nu.
gillar du att tvätta? Antal tvättmaskiner jag har startat kan man räkna på en hand så jag vet inte.


Kommentarer
Postat av: maja

"Dricker ibland alkoholhaltiga drycker"

Inte bara ibland!? :O

2010-05-27 @ 14:16:37
Postat av: Anonym

"barn: Ett par styckna

giftermål: Typ när jag är cirkuspirkus 27, inte yngre

karriär: Ska inte gråta på söndagskvällarna över den kommande veckan iaf!"



haha, har du glömt ändra detta, eller ska du leva ditt liv som mitt?;-) hahaa..

2010-05-28 @ 14:59:43
URL: http://eekeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0