Nu kan jag kalla mig själv arbetslös

Jaha, då var det över då. Skoltiden med världensbästa klass är över. Idag har jag legat i soffan hela dagen, trött som stryk. Har inte motivation för något, känner mig ledsen och nere. Orkar inte fundera vad jag ska göra med mitt liv, vill inte bestämma sånt men gillar inte att leva utan planer.
Min familj var inte på rätt kyrka när man ska springa och kramas efter snacket av rektor präst osv, jag kände bara för att börja stortjuta, såg ut som en föräldralös unge. Deppade hela skrindresan. Kvällen började bra i Kroksjön, tog mig in på station. Levde djävel som en student ska. Åt en storpommes orkade inte fara på efterfest utan begav mig mot sängen och somnade direkt. Vad är det som händer??? Idag är det alltså första dagen på det nya livet, känns bara konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0