It's spiritually draining

Vad hände med sommaren? Deprimerande väder.
Igår blev det alkoholintag med några flickor och sen drog vi yngre till Olles och de äldre till Dinosaurielandet Calles. Trevlig kväll med lagomt mycket alkohol för min del.

Idag har jag träningsvärk i ryggen tror att det beror på att jag kastade upp femtioelva ungar på hästarna, stängde sjuhundrafem transportluckor och gick tolvhundraåttiofem varv släpandes på hästarna. Men vad gör man inte för pengar.


jenny in action


Det börjar klarna vad jag tänkt göra i höst och min ångest över framtiden börjar faktiskt att släppa.


Kommentarer
Postat av: m

hahaha jag ser mej själv!

2010-06-20 @ 15:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0