Balen, bildbooooomb

Suntan, ja vad ska man säga, 50spänn som jag kunnat lägga på något bättre. Blev ingen skillnad.
Handlade massa annat också, mest grejer så jag kan känna mig lugn på studenten, som en extra klänning ifall jag smutsar ner min första.

Jag och Anna såg på balen, vilka fina vänner vi har. Tog kort men självklart så har jag någon gång ändrat inställning och löste det när nästan alla gått. Efter balen hängde vi hos Anna tills dess att jag körde hem några balpersoner.
Idag kanske det blir stan igen, men får se känner mig sjuk.





Kommentarer
Postat av: Karldina

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-05-19 @ 12:18:54
URL: http://karldina.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0