sicko

mina halsmandlar bara växer och växer. Jag tror iallafall att det är mina halsmandlar, kan knappt svälja mitt eget spott längre så jag går runt och spottar som ett äckel. Har tyvärr ingen annan än mig själv att skylla, har tränat trots att jag varit lite hängig.
Det som skett i mitt liv på senaste tiden har varit häng i boviken med mycket föda (tack jenny) och kubb. och igår satt vi och dregglade över skimrande män och halvnakna pojkar.


Har lite smått panik, inom snar framtid så gaddar jag mig för andra gången och har inte bestämt vad och vart än. Lovande. Men det är så det ska vara tycker jag, lite spontant sådär.


Kommentarer
Postat av: Lina

vad lutar det åt att det blir då?=)

2010-07-06 @ 12:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0