Pusher

Sådärja.
Stadsfesten bortgjord, kul var det men inte riktigt så kul som det borde. Malin fick iallafall stanna kvar trots att vakten ville slänga ut henne, men som tur va kom Olivia till undsättning och övertalade att Malin var nykter. Jag har lärt mig att tubklänning har man inte på stadsfesten, dessutom sätter man upp håret om man ska vistas i öltältet. Alla hänger och puttas, folk verkar dessutom tycka att det är en bra idé att ta med ölen där det är som mest folk.

Tatueringen är också gjord, en svala på insidan av armen. Är väldigt nöjd, bestämde mig för motivet samma dag som det var dags.

Turkietresan är betald, vill inte åka, men börjar tagga om så nu vill jag snart åka igen. Kommer bli kul ändå.

Idag jobb 16-21 sen ledig tis ons.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0