Is it true

Börjar tagga till att plugga i höst, boende tror jag är nästan fixat iallafall. Har ställt mig på kö till ett antal studentlägenheter så någon borde ju vara ledig för mig. Hade helst velat flytta någonstans och jobba, men vågar inte åka själv och ingen vän är på så då får man väl lov att plugga heltenkelt.

Älskar när man vaknar efter en dröm, en dröm som handlade om att köra rattfull och vara jättebakis. Att bli tvingad till att göra väldigt olagliga saker och bli jätteförbannad, sedan titta åt sidan och se att en person från drömmen faktiskt är i samma rum. Kände att jag helst ville ta en kudde och hålla över ansiktet tills personen i fråga inte vaknar igen. Men tänkte lite innan och insåg att det faktiskt bara varit en dröm, och att jag inte hade någon hemsk bakfylla eller gjort en massa sattyg. Tur det!

Ledig idag och det ska firas, på nått sett. Imorgon blir det hemligheter efter jobb 8-12. Kulkul!


Kommentarer
Postat av: J

Du ska inte jobba...

2010-07-30 @ 10:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0