söndag. Karro

Balzac i fredags var okej, Jag, Malin och Lina hade tur att vi trängde oss och slapp betala 80kr som resten i vårat sällskap fick göra. Hade jag varit tvungen att betala hade jag inte varit happy. 
Igår så var jag i bureå och red Dofelia på dagen, och på kvällen var jag Josse, Emma och Sofia hos Jenny. Vi såg tv och snackade, jag hann även med att vara lite fyllechaffis till Olivia. Idag har jag hunnit med att rida Dofelia och Ansellia. Bra kämpat, fast jag egentligen hela den här helgen borde ha legat i sängen och inte ansträngt mig i onödan. Min hals är inte att leka med. Imorgon börjar skolan om, måndagar endast en lektion så jag tycker inte det känns så jobbigt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0